torsdag 3 september 2009

Den här granskningen har jag väntat på sen dag ett

Telefonen ringde tidigt imorse. "Titta i DN" löd tipset. Sagt och gjort. Detta är precis anledningen till att vi väljer att flytta vår dotter från detta vinstdrivande företag till en kommunal verksamhet med möjlighet till insyn och påverkan. När vi har vänt oss till chefen med konstruktiv kritik och förslag på förbättringar som vi menat kunnat leda till en bättre verksamhet där vi ansett att den har brustit, har vi fått till svar att pengar saknas. Det har vi naturligtvis inte trott på. Jag undrar så hur hon ska bemöta oss, sina kunder, idag.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Jag vill jättegärna komma i kontakt med dig snarast. Om du ser det här blir jag väldigt tacksam om du mejlar mig, anna.hjalmarsson@aftonbladet.se , så snart det bara går.
Jag försöker få tag i en bloggare om just det här ämnet.
/Mvh Anna Hjalmarsson, aftonbladet.se

Anders sa...

Jag har kontaktat DN och berättat vad jag vet ock gett journalisten era namn och telefonnummer.