söndag 14 juni 2009

Inomhus 48 timmar


Hör ni inget från mig fredag till söndag beror det på att jag sitter i ett uppkopplingslöst hus strax utanför Strängnäs. Just den här här helgen var en rätt illa vald helg att dra till landet. Regnet har öst ner konstant utan och inomhusaktiviteterna har avlöst varandra. Har tex läst tre glossy magasin, sett Vicky Christina Barcelona för tredje gången, sett Min Granne Totoro för fyrtioandra gången, sovit nästan tre timmar mitt på dagen samt upptagit Sims-spelandet igen för första gången sedan jag fick barn. Jag gjorde Sim-mig och Sim-sambo, hittade ett fusk som gav oss obegränsat med pengar, byggde oss ett lyxhus och köpte alla möbler och prylar vi ville ha. Sen ville vi skaffa en Sim-dotter för att göra familjen komplett men det gick tyvärr inte som planerat. Efter upprepade försök har Sim-oss fortfarande inte lyckats skaffa ett Sim-barn. Man kan tydligen inte få allt i Sim-välden heller.

Inga kommentarer: