måndag 29 november 2010

Gilla mjukis


Den hängde i en provhytt på Stockholms Stadsmission för en billig penning men hänger nu mest på mig. Så ofta det är möjligt sen två månader tillbaka. En collegetröja som inte sticker ut på något sätt men den är mjuk och fint blå och jag vet inte vad det är, för det är bara en jättevanlig tröja. Ändå är den det bästa jag har i klädväg. Används såväl till sunk som fint men då med läppstift. Ja, jag har varit ute UTE i min mjukiströja. Bärs den med rak rygg är det ingen som tycker det ser konstigt ut.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

tjusig! Och vad fint köket ser ut. Hoppas få se ett hemma hos när det är färdigt sen!

MammaCita sa...

Å tack! Längtar till den dag jag kan säga att vi är färdiga. Börjar dock förstå att "färdig" inte existerar när det gäller mig och hemmet. Men jag kan absolut visa lite bilder från pågående röra!