onsdag 5 mars 2008

Semestertider

Nu ar vi i Thailand pa paradishotellet som ligger mitt i djungeln med paradisstranden nedanfor. Det ar sa skont har, tar allt som det kommer. Dotter har bestamt sig for att flytta hit, hon sager "hemma" nar vi kommer till rummet! Dessutom har hon ett helt nannycrew (hotellpersonalen) som gor allt for att roa henne. Mamman och pappan sitter och tittar pa och njuter av varsin ol. Hon har aven byggt pa sina sprakliga meriter med nagra engelska ord. Bye (baj), baby (hon sjalv) och hello (hallooo), ungefor det man behover kunna for att klara sig har nere. Nu har vi eftermiddagen framfor oss. Undrar vad vi ska gora... bada, dricka ol, hanga pa stranden eller vid poolen??? Sa manga mojligheter, vi tar det som det kommer.

3 kommentarer:

Anders sa...

Ja, nu har vi läs hur ni har det och förstår varför ni inte meddelar omvärlden hur ni har det. Det verkar som om ni och Molly har andra saker för er som vi inte kan relatera till - i och för sig, pool och öl låter välbekant I alla fall så är det här mest ett försök att kommentera eftersom Inas kommentar bara försvann i cyberrymden. Så det här är femte försöket att kommunicera med er.

Anders sa...

ja jag lyckades tydligen inte skapa ett konto. Här viner snålblåsten runt öronen och inte en strand i sikte. Gick dock förbi båten igår och den längtar liksom vi efter sommarvatten...detkommer väl hit också. Som ett tecken ger talgoxen ifrån sig vårpip och det är ljust när man går och kommer. Tusen pussar från IaoOa.

philiphugo&anna sa...

jag vill också ligga vid en pool och dricka öl. Bara för det jobbar jag massor den här veckan, så jag kan tycka extra synd om mig själv. Mys att ni har det så härligt. Vi ses snart, på Öland hoppas vi.

Pussar!
Anna