söndag 13 april 2008

Ögonkramp


Jag gick till optikern för att kolla synen nyligen. Har haft huvudvärk och svårt att se med mina vanliga glasögon den senaste tiden. Tänkte att jag skulle kolla med optikern först, även fast jag var säker på att min huvudvärk borde utredas av en neurolog eftersom jag alltid vill tro det värsta. Hur som helst hittade optikern felet- mina ögon krampar! Efter en lång tid av kisande och svårigheter att fokusera har ögonmusklerna nu krampat, därav huvudvärken. Nu ska jag till en ögonläkare som enligt optikern måste spruta bedövningsmedel i ögonen för att kunna göra en exakt undersökning. Shit vad läskigt! Jag som har ögonundersökningskräck sen jag såg Clockwork. Tänk om de måste spärra upp mina ögon med en sån där ställning?!? Dessutom antar jag att jag måste lägga säkert 5000 pix på en specialslipning. Roligare kan man verkligen ha...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läste ditt inlägg och undrar gör en roslagstjej)som har liknande besvär. Tacksam för svar/