torsdag 31 december 2009

Några ord om 09

Jag tänker inte göra en lång summering av året som gått eller resten av 00-talet för den delen heller, det är alldeles för många minnen och stora händelser att gå igenom. Vill bara skriva några ord om 09. Ett jäkla bra år har det varit, allt gick vägen, allt blev precis så bra som jag hoppades på. Jag blev gravid, jag sa upp mig från tråkiga trygghetsjobbet, jag har njutit av långledigt med familjen, vi gifte oss och precis när 09 gick mot sitt slut kom ett till världens finaste barn till oss. Inget ont om 09. Vågar jag ens hoppas på att 10 blir lika bra?

Gott nytt år!

2 kommentarer:

Tove Kungsholmen sa...

Åh, jag känner precis likadant. Kan 2010 verkligen gå lika bra som 2009? Skrev ett inlägg på temat nyss.

Jättefin blogg, älskar headern! Och gott nytt år!

MammaCita sa...

Kul att du kollat in här, välkommen! Ja visst finns det en hel del likheter. Har läst tillbaka i din blogg också. Och precis som du är även jag bördig från k-holmen.

Eftersom ni har barn i precis samma ålder är det ju kul att jämföra upplevelser. Måste hålla med i att två barn i sig inte är mecket. När det kör ihop sig beror det på omständigheterna ikring. Men det där får man väl rutin på vad det lider...