söndag 22 augusti 2010

Look à la the Henricksons

Är helt betagen av Big Love. År efter alla andra betar jag nu av säsong ett i rask takt. En sån intressant serie! Så idag, efter att ha gjort dagens klädval, gick jag till spegeln för att studera resultatet. Framför mig stod hälften Nicki, hälften Margene. Alla som har sett serien fattar vilken halva som är vilken. Nästan samtidigt säger min man att "det är lite Big Love över dig idag". Gårdagskvällens intensiva häng med the Henricksons hade tydligen inspirerat mig till dagens poly-fruaktiga look.

4 kommentarer:

Lisa sa...

Big Love! Så bra serie! Nu blev jag sugen att se alla säsonger jag inte sett!

MammaCita sa...

Ja visst! Hela tre säsonger kvar att se. Dessutom kommer en femte så småningom!

Alexandra sa...

och frillan håller sig ser jag! Fint!

MammaCita sa...

Frillan har faktiskt blivit ganska vildvuxen över sommaren. En typ av page eftersträvas men just nu är den varken eller och sitter mest uppe med spännen...