onsdag 9 september 2009

I do it too

Jag gör det jag med, det som a.m.o gjorde. En synnerligen lätt och aktuell uppgift för jag hade precis läst färdigt och lagt boken bredvid mig i sägen när jag började läsa bloggar.

Ta tag i boken närmast dig. På en gång.
* Bläddra fram till sida 56.
* Hitta femte meningen och s
kriv ner den.
* Leta inte efter din favoritbok, den coolaste boken, eller den mest intellektuella. Utan ta den närmsta boken.


"Den snabba ökningen av användningen av geografiska informationssystem och av e-tjänster innebär att allt fler behöver hämta geografiska data från olika källor och behandla dem för ett speciellt ändamål." Meningen kommer från boken, förlåt - tegelstenen jag lever med för tillfället Geografisk informationsbehandling -teori, metoder och tillämpningar.

Inga kommentarer: