måndag 23 mars 2009

Att hålla sig i form, typ

Jag försöker verkligen anstränga mig med träningen, att ta mig tid och komma iväg. Förra veckan var jag drabbad av sömnsjukan alla kvällar efter middag och orkade verkligen inte med någon träning. Jag resonerade med mig själv och me and I kom överens om att det var ok att skolka, bara jag lovade att träna veckan därpå. Det är nu. Hade aldrig lovat något om jag visste att det skulle innebära en kall cykeltur i snömodden kl 22 på kvällen då man helst vill ligga och dega i en varm soffa. Vi får se hur det blir...

2 kommentarer:

Teres sa...

kom igen kom igen kom igen, dte blir lättare, jag lovar
/Soffpotatis av rang.

MammaCita sa...

Tack för peppet, det behövs! Jag menar herreguuu, det är inte långt kvar till beachen nu och här ligger jag i soffan.