måndag 2 mars 2009

Bye bye Mads


Att jag har Mads Mikkelsen på min snygglista är knappast någon hemlighet. Idag på jobbet hade jag Skavlan på lite grann i bakgrunden och blev glatt överraskad när han berättade att Mads skulle gästa programmet. Lite ögongodis en dötrist måndag på jobbet är inte alls fel. Men precis där tog det trevliga slut, för tydligen hade Mads bestämt sig för att prata svenska under programmet och det var banne mig bland det värsta jag hört, det låter inte klokt (jag är en sån som kan falla för hur folk pratar)! Jag kan inte komma över hur snygga Mads plötsligt kunde bli så oattraktiv, bara av att prata lite svenska. Min bild av Mads har för alltid förändrats. Such a shame...

2 kommentarer:

Jempa sa...

Ånej, du har rätt! Han ska ju vara sådär mustigt dansk, och nu blev han bara en mes..

MammaCita sa...

Ja! Visst är det helt horribelt?!