söndag 28 september 2008

Hon hjärtar min blogg!


Men åhhh!! Jag hade skrivit ett bra, långt inlägg om att jag blev så glad för den fina utnämningen och minst lika fina motiveringen från Sunkmamman som gillar min blogg. Sen kom sambo fummelfinger och lyckades radera hela inlägget och nu är jag sjukt irriterad. Jag ska försöka sammanfatta det jag ville ha sagt: Jo, man ska tydligen skicka denna utnämning vidare genom att nominera sju andra bloggar som man hjärtar. Grejen är att jag inte läser så himla många bloggar (ni ser min läslista) och vad jag ville säga var att alla de bloggar som är listade är just såna som jag hjärtar. Kvalitet före kvanitet liksom. Så jag hoppas att ni tar åt er och sen kan ni ju skicka nomineringen vidare om ni vill. Det var det jag ville ha sagt. Nu ska jag säga förlåt till fummelfinger för mitt tidigare raseriutbrott.

Inga kommentarer: