söndag 14 december 2008

Här ligger ett party animal begravet

Igår kväll var vi ute ute i svängen en stund, på tidernas kanske kortaste barrunda. Hade fixat barnvakt för att kunna ha en kväll ute med vännerna. Tydligen har våra år som party animals passerat för barrundan innehöll endast två barer, varav den ena mest var ett praktiskt stopp på vägen hem. Vi rundade av kvällen runt midnatt och konstaterade nöjt att kvällen var perfekt. Vänner och drinks, out and about i lagom dos och sedan sängen i lagom tid för att kunna få ut åtta timmars välbehövlig sömn. Lustigt hur min föreställning om den perfekta partykvällen har förändrats under de senaste tre åren.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Själv var jag inte hemma (hos mina vänner förvisso) förrän vid 4-tiden, med donkenkäk i näven. Var i säng runt 5, hånglandes i nån timme eller två och vaknade sen igen 8. Tur att man åtminstone vaknar i tid. Eller?
Suck!
Jag är så trött att jag avlider!

Onyourleftside sa...

Hehe! Du har minsann inte begravt partydjuret inom dig!