söndag 20 juli 2008

Gothmamman

Apropå solbränna... Idag tog vi oss till en strand för att få känna av sommaren lite. Jag slogs genast av hur bruna alla andra var i jämförelse med mig. Det är inte så konstigt med tanke på att jag inte har vistats i solen utan kläder än. Likblek och med svullen mage kände jag att idag inte var rätt dag att premiära i bikini. Så jag behöll den svarta solklänningen på och placerade demonstraivt handduken i skuggan, där jag valde att sitta och häcka likt en goth. Efter ett tag kom sambo upp från badet och undrade om jag inte skulle flytta ut i solen lite, varpå jag flyttade ut benen, inget mer... Om en vecka börjar min semester. Då ska jag söka upp en plats där jag kan ligga blek som jag är och försöka bygga upp lite brun färg innan jag ansluter mig till babesen på Stockholms playor.

Inga kommentarer: