onsdag 18 november 2009

Dagens


Dagens vill ha: Ut bebisen, tack.
Dagens klädsel: Guu så ospännande! Min mans mjukisbrallor, en långärmad t-tröja.
Dagens smink: Absolutely nada.
Dagens frisyr: Ingen alls.
Dagens händelse: Gick upp tiiidigt på fastande mage för att lämna blodprov på sjukhuset. Jag är inte rädd för sprutor och nålar men att behöva fasta ett halvt dygn innan provtagning gjorde mig desto mer nervös.
Dagens låt: Interstellar Love med Paola (Bruna). Ser henne ibland i Årsta och tänker alltid att jag ska lyssna igenom hennes skiva som jag gillade när den släpptes för länge sen. Idag gjorde jag det.
Dagens planer: Att klara av en vanlig dag med allt vad det innebär.
Dagens saknad: Hälsan.
Dagens dummaste: Jo, jag åkte kommunalt till sjukhuset för provtagningen mitt i morgonrusningen och fick stå hela vägen då INGEN erbjöd en plats. De kunde inte veta att jag var helt slut i kroppen utan mat men de kunde ju se att jag är supergravid.
Dagens drog: Vilken näring som helst.
Dagens kram: Den som dotter gav till bebisen i magen när jag kom och hämtade på dagis.
Dagens puss: Betalade pusstull till dotter för att få komma in i köket och äta middag.
Dagens köp: Inget.
Dagens godis: Några restbitar från igår till kaffet.
Dagens humör: Tja, vad ska man säga...

Inga kommentarer: