tisdag 1 januari 2008

Fresh start

Ok... Det börjar inte bra det här. Svår skrivkramp hindrar mig från att skriva något genomtänkt och hyfsat intelligent. För vem skulle vara intresserad av att läsa om mina funderingar och annat blaj? Idag är det första dagen på det nya året och ja,  man kan tänka sig att beslutet att börja blogga grundar sig i någon sorts nyårslöfte. Jag förvånas av mig själv för så konventionell är inte jag. Tvärtom så brukar jag oftast vara emot det som de flesta är för. Tidigare har jag inte köpt det där med nyårslöften men den här gången släpper jag på principen och känner mig redan nöjd med mitt beslut.  2008 köper jag hela konceptet och passar på att förbättra mig själv på ett antal punkter - en sorts Jag 2.0. Ibland är det skönt att inte vara så motsträvig...

Inga kommentarer: