torsdag 14 augusti 2008

2 år sen idag

Alla mina födelsedagar har jag hört mina föräldrar säga "jag minns så väl dagen då du föddes... tänk att tiden går så fort". Och precis som mina föräldrar upplever jag idag på dotters födelsedag en riktigt maffig känslokavalkad. Dels för att jag tänker på dagen hon föddes och dels för att hon redan blivit så stor även fast det ibland känns som om hon föddes alldeles nyss. Jag vågar påstå att tiden verkligen går fort när man får barn.

Hipp hipp hurra för älsklingsungen idag!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Åh gratulationer vore väl på sin plats då, antar jag!
Hipp hipp och allt det där.

Då är din dotter 3½ månad äldre än min! Sicken grej!

MammaCita sa...

Tackar, å dotters vägnar ;-)

Men då har ni ju den stora tvåårsdagen framför er! Det blir kul.

Det är så roligt att fira nu när de börjar få koll på det hela. Helt sjukt vad snabbt de fattar galoppen...