måndag 11 augusti 2008

Tvättstugeidioter

Jag kan verkligen förstå att det händer att folk pucklar på varandra i tvättstugan.Hade god lust nyss när jag stötte på ett tvättande pucko. Vi hade en tid bokad kl 19. 19.03 var jag nere och ser då en tjej trycka in en massa smutsig tvätt i maskinerna. "Ursäkta men jag har tiden nu kl 19" sa jag. "Jaha. Men jag hade tiden innan så jag tänkte att jag skulle fortsätta tvätta lite till" sa hon. Ok... Hur dum får man vara??? Nog har jag stött på många tvättstugeidioter i mina dagar men den här var nog den värsta.

2 kommentarer:

Alex sa...

Vad hände sen? Jag hoppas att du sparkade henne på smalbenet!

MammaCita sa...

Jag önskar att jag förmått mig ladda upp värsta kung fu sparken men istället var jag så där mesig och började sakligt att förklara tvättstugans regler... Dock med en arg ton.