fredag 1 augusti 2008

Alla andra har gjort en så nu gör jag också en

1) Vad åt du till frukost?
Danskt rågbröd med kokt medwurst och en stor kaffe.

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Det var den från inlägget igår där jag hade pudelfrisyr.

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Min jobbkompis.

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet…
Vitt.

5) När var du arg senast?
Igår när jag och sambo bråkade om en grej. Vi är sams nu.

6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Mmm... högstadiet var roligt...

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Gymnasiet, för då var jag skoltrött.

8) Yoga eller löpning?
Inte yoga och aldrig aldrig löpning. Sucker för jympa på svettan.

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Spaghetti Bolognese.

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Dagens Nyheter, några olika inredingstidningar, ibland modetidningar och ibland mama, fast jag ångrar mig alltid så fort jag börjar bläddra.

11) Favoritkaraktär i deckare?
Läser inte deckare så ofta. Kan inte svara.

12) Teveprogram du aldrig missar? Och om du gör det så ser du till att spela in eller kollar reprisen.
Kan missa mycket utan att få ångest men missade aldrig Brottet när det gick. Missar helst inte Morden i Midsomer heller...

13) Vem är du avundsjuk på? Eller vilka.
Dom som aldrig stressar.

14) Din bästa revansch?
Har nog aldrig behövt ta revansch nån gång men jag är stolt över att jag oftast når dit jag vill även fast jag går mina egna omvägar.

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Har alltid haft bra chefer men betraktar dem alla med lite misstänksamma ögon.

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta?
Tunga, sniglar, lever...

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Vet inte.

18) Kaffe eller te?
Kaffe.

19) Skostorlek?
38.

20) Hur ofta är du på IKEA?
5-6 gånger om året kanske.

21) Om du hade fem miljoner över….vad skulle du då köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna…
Större lägenhet, resor, betala av studielånet, skor, kläder, presenter. Det finns många hål att fylla.

Inga kommentarer: