måndag 13 oktober 2008

Stackars mig

Varför är man alltid helt förstörd på måndagar? Mina ögon svider av trötthet och min fysiska förmåga räcker knappt till att flytta mig mellan soffan och sängen. Orkar inte prata heller men märkte till min stora glädje att jag kan röra på fingrarna så nu kan jag surfa och blogga en liten stund.

Konstaterar att:

  • Det enda som är skönt med måndagar är att det är socialt accepterat att ha en dålig dag. Många tjurskallar och gäspar sig genom måndagen precis som jag.
  • Idag är första måndagen utan Singelmammor. Jag vet inte hur jag ska hantera min saknad av detta program, kan bara inte acceptera att det är slut nu. Vill ju se massa mer och veta hur det går för dem!
  • Jag kommer knappast ta mig till frillan&svettan ikväll som jag hade planerat.

2 kommentarer:

MANNY-KEN sa...

Men jag vet! Känner stor respekt för Malin nu. Tänk att gå igenom allt detta utan pappa. Medalj till henne!

MammaCita sa...

Fattar inte hur hon gör ärligt talat men hon gör det med bravur!